Oppdatering av personopplysninger

08.03.2022
Oppdatering av personopplysninger - gjelder medlemmer med båtplass, passive medlemmer og de med leieplass
Til de jeg ikke har snakket med på telefon de siste dagene; vennligst send SMS i dag til 90653088 med opplysninger om ditt navn, adresse, e-postadresse og det mobilnummeret du ønsker registrert i medlemsregisteret / Havne-web.
Havne-web er et lukket medlemssystem som ikke deles med tredjepart. Når oppdateringen er gjennomført, og systemet "satt opp", vil Havne-web være Gaustad båtforenings foretrukne kommunikasjonsverktøy. Fakturaer og annen informasjon fra Gaustad båtforening vi fremover komme på e-post og/ eller sms, administrert gjennom havne-web.
 
Oppdateringen av personopplysninger må også gjøres manuelt av meg for de som selv har opprettet egen profil / mine sider i Havne-web. Sidene i Havne-web snakker ikke sammen før begge sidene har registrert samme mobilnummer. Derfor må jeg ha SMS med navn, e-postadresse og mobilnummer - også fra dere som har opprettet egen profil / mine sider.
GDPR gjør dette, så vi får bare gjøre jobben to ganger🙃
 
 
Mvh
Geir
 
© 2019 Gaustad Båtforening  -  Elingaardkilen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang