Innkalling til Ekstraordinært Årsmøte i Gaustad båtforening, torsdag 17.03.22 kl 1800 på Vestbygda ungdomsskole

04.03.2022

Sak:

Gjennomgå innstillingen fra arbeidsutvalget som har utarbeidet forslag til nye Vedtekter og nytt Reglement for Gaustad båtforening. Herunder forslag til nye priser for tjenestene i Gaustad båtforening og fastsettelse av godtgjørelse til medlemmer av Styret og Havneutvalg

Det foreslås at vi i gjennomgangen tar for oss paragraf for paragraf i innstillingen til nye "Vedtekter for Gaustad båtforening" og punkt for punkt i innstillingen til nytt "Reglement for Gaustad båtforening". Det foreslås votering fortløpende etter gjennomgangen av hver enkelt paragraf og hvert enkelt punkt i forslagene.

Årsmøtet i november 2021 utsatte fastsettelsen av priser på tjenestene i båtforeningen for 2022, samt størrelsen på godtgjørelsen til Styrets medlemmer for 2022. Årsmøtet ba arbeidsutvalget foreta en gjennomgang av prisene for tjenestene, samt gjennomgå størrelsen på godtgjørelsene til medlemmene i Styret i Gaustad båtforening.

Arbeidsutvalget har ikke foreslått en konkret størrelse på den økonomiske godtgjørelsen til medlemmene av Styret. Det foreslås at dette diskuteres og voteres over under gjennomgangen av aktuell paragraf og aktuelt punkt i innstillingene.

Ingen andre saker vil bli behandlet på Ekstraordinært Årsmøte.

For styret

Trond Tvete-Berger / Styreleder